CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Monday, April 6, 2009

Sekalung Penghargaan


Akhir kata, aku berasa sangat bertuah kerana berpeluang mengikuti kursus ini. Subjek ‘Bahasa dalam Multimedia’ banyak memberi pengalaman kepada aku dan kawan-kawan. Pelbagai pengetahuan baru yang aku dapat belajar berkaitan dengan multimedia. Setelah mengikuti kelas ni aku mendapat sedikit pengetahuan dalam membuat kalendar, laman web dan juga blog. Pengetahuan sebegini tak mungkin aku dapat dengan semudah ni jika aku berada di luar. Semoga Ilmu yang aku dapat ini, boleh dikongsi dengan kawan-kawan lain pula. Jutaan terima kasih kepada semua yang telah memberi tunjuk ajar pada aku, khususnya kepada Dr. Normaliza bt Abd Rahim, Dr. Arba’ie b. sujud dan tutor aku, Cik Alia bt Roslan. Tak lupa juga kepada kawan-kawan yang telah banyak membantu dan memberi sokongan kepada aku semasa menyiapkan tugasan –tugasan yang diberikan. Segala pengalaman dan kenangan bersama tak akan aku lupakan sampai bila-bila. TERIMA KASIH BANYAK2 untuk semuanya… senyum sokmo :-) wasalam.

0 comments: